2010-02-07 ♦ 21:16:48

Ännu en dag har passerat

I taket lyser stjärnorna var INTE en bra film. Tyckte den mest var löjlig och överdriven. Men visst hade den sina stunder. Och Patrik 1,5 fick jag inte se då jag upptäckte att vi inte har den kanalen. Vi har alla canalplus förutom Canal+ Film HD. Stört! Bra att den kommer nu på torsdag igen vid en lämplig tid, och även nästa söndag mitt på dagen!
Så istället för den filmen tröstade jag mig med att kolla på Pride & Prejudice. Det är även den boken jag skriver en recension om. Det var ju ett tag sedan jag såg den och nu när jag skrivit så mycket om den blev jag ju självklart sugen att kolla. Den är ju så bra! Är förresten nästan klar med recensionen nu, ska bara läsa igenom den det noggrannaste jag kan nu. Fick en del slarvfel när han först rättade den.

Jag älskar måndagar då det känns som en extra helgdag. Slutar ju så tidigt och har bara två lektioner, ibland bara en(!) så man kan kan fortsätta plugga lite extra. Inga läxor brukar jag ju heller få på måndagarna och dä ä najs.

TJO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild