2010-12-29 ♦ 01:21:31

29 december 2010

Snart är året slut. Kan ni tänka er?! Ganska stört om ni frågar mig. Julen har väl inte varit den bästa av alla jular, men så är det väl när man blir stor. Alla julstämmning försvinner. I varje fall för mig. Om två dagar är det nyårsafton, och sen blir det ett helt nytt år. 2011. Det året fyller jag 19 (om 5 dagar btw), jag tar studenten och kommer ut i vuxenlivet. Eller nja, som det ser ut så ska jag ju fortsätta sitta i skolbänken. Men men! Mitt 2010 har varit riktigt grymt och jag hoppas det nya året kommer bli minst lika bra om inte bättre!
Orkar inte skriva så mkt om de senaste dagarna, förutom att jag fått min lilla MacBook Pro 13"! Är väl inte sådär gaaalet nöjd, men nöjd är jag väl. När jag tänker på det har jag inte flyttat den från mitt rum sen den kom, vad är det då för mening egentligen med att ha en  bärbar? Men men. Den tiden kommer! Snygg är den iaf!
Ikväll var jag på bio med älsklingen och vi såg The Town. Vanligtvis skulle jag inte säga att det är min typ av film, men denna var faktiskt riktigt grym! Kan ju vara lite för att Ben Affleck var med, han är lätt en av mina favvoskådisar. Men nej, den var faktiskt sevärd :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild