2010-08-16 ♦ 21:41:51

SKOLSTART

Imorgon är det äntligen dags. Fattar ni att jag börjar trean nu? Alltså sista året i skolan! Det är ju helt sjukt enligt mig. Känns som om det var igår jag tog mina nervösa steg på andra sidan vägen vid Vasaparken för att gå till min skola i ett par röda skor, svarta leggins, rött linne och ljusblå tröja. Aja, nu är det bara att börja ladda för ett år till av prov, hemuppgifter och läxor. Och ja, juste, projektarbete. Känner mig inte alls sugen på något sådant... fyflen. Kunde man inte bara få göra en träningsdagbok eller något? NEPP. Släktforskning here I come. Kan ju bli skoj ändå?

Så från och med imorrn kommer det bara vara tre saker i mitt huvud. Skola, körkort och träning.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild