2010-08-26 ♦ 17:21:30

Lieber Deutsch

Idag hade jag min första tyska 3 lektion, men vi kollade bara på film så det var ingen big deal. Dock märkte jag att resten av gruppen enbart bestod av ettor. De tror säkert att jag också är en etta nu! OH NO! ;) Hoppas de inte är alltför bra. De har ju trots allt läst tyska i fyra år i grundskolan. Jag har bara läst ett år.
Jag gick även på tyska 2 lektionen eftersom, tja, jag gillar gruppen och så får jag ju extra övning på tyskan. Men, det kändes konstigt att vara där. Liksom. Jag tillhör dem inte längre. Och jag vet inte om jag inbillade mig eller inte, men verkade det som att min lärare in tyckte att jag skulle svara så mycket på frågorna och prata? Kändes inte bra iallafall, får se om jag fortsätter komma tillbaka ibland. Just nu känns det inte särskilt lockande kan jag tala om för er.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild