2010-08-17 ♦ 17:43:38

Första skoldagen

Nu har man klarat av första skoldagen. Var bara där i ungefär 45 minuter och fick lite information, våra (röda) accesskort samt schemat. Schemat var inte alls roligt. Halvdagar mitt på dagen. Sen är inte ens alla lektioner inlagda, utan jag tror det ska läggas in 4-5 lektioner till. Skitkul, INTE! Men dem får gärna putta in några på fredagen där jag än så länge har en lektion. Men helst innan!

Jag drog in till stan redan klockan elva för att gå runt lite i Gallerian. Köpte mig en jeanskjorta på Topshop samt en mascara och en primer på KICKS. Efter skolan så drog jag till Trafikskolan för att boka om min körlektion, då den såklart krockade med mitt skolschema. Jag böt körlärare och fick en tid klockan 17 på kvällen, fast två dagar tidigare så det var ju egentligen ännu bättre!

Imorgon börjar jag tio i tolv med Naturkunskap B och sen klockan 14.40 har jag Japanska. 14.40 liksom... har aldrig börjar en lektion så sent. Någonsin.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild