2010-08-28 ♦ 12:14:46

Die Österreicher sind hier

Idag kom Österrikarna hit. Haha, vad det lät hemskt egentligen. Nejmen, de som kom hit idag är min "ingifta kusin" Stefan och hans tjej Katrin. De ska vara här till på tisdag kväll. Lite halvjobbigt får jag lov att säga, då det alltid är obekvämt med "främmande" i huset. Ja, för jag känner dem ju egentligen inte. Men förhoppningsvis lär jag mig kanske lite mer tyska. Något snappar man ju upp. Kommer nog inte snacka så mycket, det är jag för feg för, tyvärr. Tschüss!
Kommentarer
Louise

sv: Ah, det känns bättre nu iaf, efter typ några liter dricka! :) Men tack! :) <3 Hoppas du har kul med österrikarna ;D

2010-08-28 @ 17:52:39
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild