2010-04-05 ♦ 11:37:23

"Påsken"

Det har inte varit som en vanlig påsk detta år. Inget speciellt firande. Den enda påskmaten jag har ätit var i skolan, och den var då inte särskilt god. Hur som helst så har Jessie, Nattis och Rickard varit här hela påsken vilket har varit trevligt! 
  I lördags var jag på Natalias 18-årsfest i Aspudden vilket var jätteskoj! Jag drog, tyvärr, straxt efter tolv då jag trodde sista pendeln skulle gå 00.40, men när jag kom till centralen såg jag att den gick 01.43. Lite surt, men men! Skönt att komma hem iallafall. Hade ju varit borta i typ 8 timmar! :O Måste bara säga att det var sjukt fint i Aspudden! I varje fall den gatan vi gick på från och till stationen och lokalen. Mysigt. Skulle lätt kunna bo där nångång i framtiden! ;D
  Efter detta har jag inte gjort särskilt mycket, bara gått runt och varit superseg. Men idag är det måndag och jag får "låtsas" att det är en vanlig skolvecka för jag måste plugga!!!
  Idag ska jag skriva in lite anteckningar för Nobelprojektet samt börja på min muntliga nationella presentation i svenska!
Kommentarer
Mikkan

Fin blogg :)

Lycka till med pluggandet !

2010-04-05 @ 20:57:43
URL: http://mikkakela.blogg.se/
Mikkan igen ^^

Och så är jag inte van vid att jag bytt blogg.. x)

2010-04-05 @ 20:58:46
URL: http://sunnyglasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild