2010-04-01 ♦ 20:48:33

Holiday

Jäkligt skönt att det är lov nu. Ofta brukar det bara vara "skönt" med lov, men nu är det verkligen nödvändigt! Jag tror alla i min klass känner likadant då det är en jävla press på oss i alla ämnen. Faktiskt. Alla ämnen. Jag har något i alla ämnen (okej, inte japanska) de två veckor efter lovet.
Jag ska försöka vila upp mig och samla krafter under helgen. Plugg blir det då hela nästa vecka istället, men det får inte hjälpas. Om jag inte får vila kommer jag att bryta ihop, och det är ett faktum.

Haha, juste idag var det en jobbig skoldag med lite humoristiska inslag. Hade först och främst svårt att sova eftersom förskylningen inte försvunnit så jag var aptrött i skolan. Kunde fått ha sovmorgon, men jag och Mina ville arbeta med vårat projekt och hade alltså bett vår historielärare att komma klockan åtta. Men gjorde han det? Nej!! Jag höll på och dampa sönder eftersom vi verkligen behöver hjälp och jag var sjukt trött. Alla våra lärare som gick förbi oss fick höra det tragiska och alla skulle slå vår historielärare från oss. Eller inte. Men nästan! Sen fick vi hjälp av en annan lärare och tio i tio kom vår lärare. Då köpte han en varsin bulle till oss eftersom han inte hade kommit. Haha! Dock berättade han inte varför... Nåja, vi kom igång lite iallafall, så det var väl bra!

Snart börjar Bella&Tyra-show och jag ska käka BJ! Sen läsa ut Isfolket 46!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild