2010-04-25 ♦ 15:27:50

Bloggnostalgi.

Jag skapade min första blogg den 14 april 2007, jag har alltså bloggat i över tre år. Sedan dess har jag faktiskt bara haft tre bloggar. Den 1a: bexis.blogg.se, den 2a: westlife-becca.blogspot.com och den 3e är denna! Synd bara att jag tog bort de första månaderna med inlägg i första bloggen. Hade varit roligt att läsa det nu, men jag minns iallafall hur designen såg ut. Den var typ rödbrun (ni som varit medlem på hogwarts.nu vet vilken färg) och så var det några fotografier i högra hörnet som jag själv tagit. Efter det ändrade jag bara headern med typ ett rosa japansk tecken i mitten. Tyckte det var helcoolt!
Kommentarer
jessica

Hade inte du en blogg till.. med en solros i designen, som hette dandelion någpot... och japanska översättningen?? Jag kanske är helt ute och cyklar!! På fredag ska det bli skoj... :D

2010-04-25 @ 20:26:18
jessica syrran

Hade inte du en blogg till.. med en solros i designen, som hette dandelion någpot... och japanska översättningen?? Jag kanske är helt ute och cyklar!! På fredag ska det bli skoj... :D

2010-04-25 @ 20:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild